الکی😐

بازم الکی😐

الکی😐

بازم الکی😐

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۱۱ ب.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

نظرات  (۱۵)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۶:۳۲ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

سلام عزیزم، پوستر آماده شد، امیدوارم طرح مورد نظرتون بوده باشه...

چند مدل درست کردم هر کدوم دوست داشتی...

کلیک

کلیک

کلیک

کلیک

کلیک

آخری بدون گوش گربست، گفتم شاید یه وقت از گوش گربه ای که من گذاشتم خوشت نیاد...

پاسخ:
وایییی چقد سریعععع 
مرسییییییی خیلی خوب شدههههههه
اگر بازم کاور خواستم می تونم بهتون بگم ؟! خیلی کارتون عالیهههههه
۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۸:۲۵ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

مرسی❤️😎

آره می تونی😃

پاسخ:
واقعا مرسیییی 
۲۱ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۶ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

سلام عزیزم ویمین تموم شد!

کلیک

یونمین هم فردا تموم میشه، فقط یه سوال کوکوی چیه؟😅

پاسخ:
ببین چیزه دستت درد نکنه خیلی خوب شده ولی میشه جای تهیونگ و جیمین رو عوض کنی و برای تهیونگ یکی از اون مو مشکیا رو بزاری اونجا چند تا تهیونگ مو مشکی سو کرده بودم می خوام اون لباس مشکیه تو ویمین تهیونگ ، تو یونمین یونگی و ، تو کوکوی جونگ کوک باشه . می خوام لباس مشکیه مثل اون عکسی که دادم موهاش مکشی باشه سیو کردم اونجا 
بعد کوکوی میشه جونگ کوک و تهیونگ
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۴۵ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

کاش زودتر می گفتی ولی باشه حله :)

امشب تموم میشه دیگه اخرشه

پاسخ:
ببخشید حواسم نبود مرسی
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۲ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
پاسخ:
خیلی خوبه مرسی فقط میشه واسه یونگی یه عکس دیگه بزاری اخه احاس می کنم یه جوری شده
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۶ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

باشه برای یکشنبه یه تایم دارم عکس مورد نظرت رو برام بفرست😉

پاسخ:
همونجا تو پینترست بود چند تا
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۵۵ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

امم مورد نظم نبودن، میشه صورتش از روبرو باشه

پاسخ:
فردا واست می فرستم
۲۴ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۵۸ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

الان فکر کنم خیلی خوبه شده🤔

عکس ها بهتر بود

کلیک

پاسخ:
یه چیزی قرار بود یونمین باشه ها جیمین و یونگی ایما تهیونگ و یونگی ان
۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۰۲ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

وای ببخشید امشب درستش می کنم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

پاسخ:
اوکی
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۵۳ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

ببخشید که طول کشید عزیزم :)

کلیک

پاسخ:
ممنون
۱۰ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۰۶ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

عسل برای کوکی و جیمین کدوم مشکی پوش و کدوم بلوند؟🤔

می خواهم این دفعه اشتباه نشه😅

پاسخ:
ای وای یادم رفتتت😂😂😂
کوکی مشکی جیمین بلوند مرسی
۱۱ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۰۶ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

تموم شد :)

کلیک

کلیک

 

پاسخ:
مرسی
۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۱ همونی که کراشش بش محل صگ نمیده:)

عام سلامم...

من میخوام برای ترجمه وبتونت داطلب شم ...

میشه یه پارتو بفرستی ببینم میتونم ترجمه کنم یا نه ...

پاسخ:
سلام قشنگم 
من یه پارت جدا رو ندارم فقط همه رو کردم تو یه پوشه اپلود کردم 
اگه فیلتر شکن داری برو بزن تو اینترنت وبتون love is an illusion میاره
۱۸ مهر ۰۰ ، ۱۸:۳۸ بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)

میگم مترجم میشه بگی تو کدوم کارکتر هارو جین و نامجون و جیهوپ و دوست پسرش انتخاب کردی

چون وبتون اصلی با شخصیت های بی تی اس نیس

با تچکر^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی